esquella
L'Esquella és molt més que una cursa de muntanya. És compartir la passió que sentim per la natura. És amistat, rauxa, solidaritat i esforç. Es competir i passar-nos-ho bé alhora. És una crida que llancem al mon per ajudar a fer-lo millor...
És un somni que tu fas realitat.
MOUNTAIN ADDICTED

Segueix-nos

Ribes de Freser, 22-09-2018

El Batall BTT 2018

Ultraexigencia i diversió en estat pur

Info

L’Esquella BTT és la cursa de les curses de BTT al Ripollès! primera edició d’aquesta disciplina dins del conjunt d’esdeveniments de l’esquella community.

Inscriure'm

El Batall BTT (20km i +850m) ofereix una experiència única que es desenvoluparà en els termes municipals de Ribes de Freser i Pardines, situats a la Vall de Ribes a la comarca del Ripollès. Un dia en el que tornarás a viure l’essència de l’Esquella sobre dues rodes, descobrint nous racons passant per indrets inèdits: corriols, torrents, prats i pobles.

Descripció del recorregut:
Pistera i ràpida. Nivell tècnic i físic mig/baix
La primera part enllaça la sortida de Ribes de Freser i per pista forestal d’uns 6.6 km de pujada arriba al Cortal Caiola. (Punt més alt de tota la ruta) S’inicia la baixa també per pista forestal i un tram d’uns 500m de corriol de dificultat baixa fins arribar a la carretera de ciment del Càmping de Can Barratort. Travessem el Riu Segadell i arribem a Mas Ventós. Seguint la pista de ciment trobarem el petit Angliru, d’uns 800m de longitud i amb un fort pendent, (aprox. 14%), que ens portarà fins a La plaça de Pardines. Continuem per pista forestal passant per Cal Perusset i Dipòsit d’aigua de Ribes Altes. Aprox KM 14.5.
Agafem corriol de baixada divertit i fàcil que passa pel mig del bosc que ens portarà fins a Ribes de Freser. KM19)

Si tens bicicleta elèctrica també t’esperem, podrás competir en la categoría de bicicletes elèctriques.